شودای هوکاگه - هاشیراما سنجو

ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

شودای هوکاگه - هاشیراما سنجو

GERDU80
ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

شودای هوکاگه - هاشیراما سنجو

 

 شودای رئیسِ قبیله‌ی سِنجوهایِ جنگل است، قبیله‌ای که به وسیله‌ی کشورهای دیگر برای جنگ استخدام می‌شوند. مانندِ اوچیها، سنجوها یکی از بهترین قبیله‌های نینجایی است. برای مدتی دو قبیله در جنگ بودند اما بعدها با اوچیها که رهبرشان اوچیها مادارا (Uchiha Madara) بود متحد شدند. آنها کونوها را بنا کردند.

شودای رئیسِ قبیله ی سنجوهایِ جنگل است، قبیله‌ای که به وسیله‌ی کشورهای دیگر برای جنگ استخدام می‌شوند. مانندِ اوچیها، سنجوها یکی از بهترین قبیله‌های نینجایی است. برای مدتی دو قبیله در جنگ بودند اما بعدها با اوچیها که رهبرشان اوچیها مادارا (Uchiha Madara) بود متحد شدند. آنها کونوها را بنا کردند. 

 متاسفانه بینِ دو رهبر اختلاف افتاد و آن‌ها در جایی که بعدها دره‌ی پایان خوانده شد مبارزه کردند که در آن جنگ شودایمه، مادارا رو شکست داد. بعدها به احترامِ آن‌ها در آن‌جا مجسمه‌ی یادبودشان ساخته شد.

 هاشیراما قصد داشت که دوست خود را به عنوان هوکاگه معرفی کند ولی با مخالفت برادر، مردم دهکده و ژنرال‌های فئودال رو به رو شد. بعد از اینکه هاشیراما هوکاگه شد مدتی بعد مادارا دهکده را ترک کرد. 

 همسر هاشیراما از دهکده گرداب از قبیله اوزوماکی بوده است. #اوزوماکی_میتو همسر هوکاگه اول و دارای قدرت 100 فن شفا بخش است. 

هاشیراما تجسم #آشورا بود و به همین دلیل تنها کسی است که به طور طبیعی می‌توانست #عنصر_چوپ (#موکتون) راهدایت کند. 

 هاشیراما تلاش های زیادی برای صلح 5 کشور بزرگ شینوبی انجام داد و #بیجو ها را بین این 5 دهکده تقسیم کرد تا تعادل قدرت وجود داشته باشد و از جنگ جلوگیری کند. 

هوکاگه پنجم نوه هوکاگه اول هاشیراما است و همین طور هوکاگه دوم برادر هوکاگه اول است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شخصیتها
برچسب‌ها: ناروتو بوروتو گردو80 انیمه مانگا boruto naruto anime manga boruto:naruto next generations

تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1398 | 5:10 | نویسنده : GERDU80 |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.